niedziela, 4 października 2015

Nowy, lepszy początek!

Witaajcie!

Przypuszczam, że większość z Was mnie nie zna,w końcu przeszło pół roku tutaj nie pisałam, przypuszczam też,że wszyscy się wykruszyli mi znajomi, jeśli czyta to osoba, która już mnie znała to proszę, napiszcie mi, będzie mi miło :D Oczywiście mam nadzieje, że szybko się zapoznam z Wami i mam nadzieję, że bedziemy się wspólnie wspierać.

Jak sie domyślacie, znów sprowadza mnie tutaj dieta, nie jest zbyt dobrze, trochę przytyłam, ale dam radę przecież, z Wami można osiągnąć bardzo wiele! Jutro poniedziałek, nowy tydzień, nowe plany, po prostu-nowy początek :)

Planuję dietę HSGD, kiedyś bardzo dużo na niej schudłam, więc myślę, że to wspaniały pomysł, tymbardziej,że dobrze w trakcie niej się czuję :) Jesli też macie jakąś przygode z nią to piszcie, zmotywujecie mnie dodatkowo! Od razu mówię,że nie jestem raczej osobą, która się głodzi, przynajmniej się staram, ale na pewno to nie jest blog proana.

No nic, będę codziennie pisać(będę się starała!), będę czytała wasze blogi i wspierała jak tylko mogę.
No nic, zmykam szukać Was-najlepszych motywacji :*

Trzymajcie się!

8 komentarzy:

  1. Znam, znam ;) Ty mnie pewnie też, ale nie pod tym nickiem. W każdym razie- powodzenia! Wtedy szło Ci bardzo dobrze, trzymam kciuki by i tym razem tak było ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam cię wcześniej, ale od teraz na pewno będę odwiedzać twojego bloga :)
    Trzymaj się chudo i powodzenia na nowej diecie :*

    http://nigdyzbytlekka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że jesteś z nami ! *.*
    Powodzenia na HSGD, ja byłam na niej niecałe dwa tygodnie i schudłam ponad 4 kg, więc jak dla mnie wynik rewelacyjny, ale nie wiem jakie masz założenia..
    Buziaki *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej,chcialabys dolaczyc do grupy i na konfe motylkow na fb? Jesli tak to napisz do mnie na gg: 41458354 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam kiedyś na HSGD i też się dobrze czułam. :)
    Powodzenia na diecie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) Co prawda się chyba nie znamy, ale ja wrócilam nie dawno po 2 latach nieobecności :D też zaczynam znowu walkę o ładną sylwetkę i mam nadzieję, że będziemy się wspólnie wspierać :) a wyhaczyłam Cię u Andzikowej Rozkminy ;D I w sumie Twoj komentarz apropo tego ,że każdy zna swoje cialo i kazdy wie co jesć mi się spodobał :D takich ludzi miło odwiedzam i zapraszam też do siebie :D dodaje Cie do mojej listy :*
    I mam nadzieje, że do zoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :) Co prawda się chyba nie znamy, ale ja wrócilam nie dawno po 2 latach nieobecności :D też zaczynam znowu walkę o ładną sylwetkę i mam nadzieję, że będziemy się wspólnie wspierać :) a wyhaczyłam Cię u Andzikowej Rozkminy ;D I w sumie Twoj komentarz apropo tego ,że każdy zna swoje cialo i kazdy wie co jesć mi się spodobał :D takich ludzi miło odwiedzam i zapraszam też do siebie :D dodaje Cie do mojej listy :*
    I mam nadzieje, że do zoba :D

    OdpowiedzUsuń