sobota, 31 stycznia 2015

0

Hejooo!

Na sam początek dziękuje za wsparcie, za komentarze, za wszystko. Baaardzo dziękuje Wam kochane!:)

Dzisiejszy dzień całkiem miły, w końcu już wiem jaka dieta będzie mi towarzyszyć w lutym, czytając komentarze stwierdziłam,że właśnie ta dieta 5x w tygodniu 1000-1200kcal, a 2x w tygodniu 700kcal będzie najlepsza, potrzebuję jakiejś nowości, a jak czytałam tu i tam jakie efekty, to naprawdę warto. :D Czuję,że ten miesiąc rozpocznie coś wyjątkowego w 2015 roku,musi! Tak, tak, ciągle tak samo się mówi, no ale teraz musi się udać! Ile to już razy się tego podejmowało i ile razy się przegrywało? Dość! Już nie mogę się doczekać jak zobaczę pierwsze efekty! Trzymajcie kciuki! Właśnie, zważyłam się dziś rano, spodziewałam się dobrych 57kg, a tu 56,5, taka mała niespodzianka.:D

Bilans:

Śniadanie:
-bułka (220) z masłem (40)
-jajko (70)

II śniadanie:
-2 kawy z mlekiem i pół łyżeczki ksylitolu (50)
-wafle pszenno-ryżowe(120)

Obiad:
-3 łyżki ryżu (50)
-filet z kurczaka(150)
-warzywa na parze(30)

Kolacja:
-mus "czekoladowy" (250)
Razem: 910kcal

Śniadanie tragiczne, wiem, bułka na dodatek pszenna z masłem... Nie wiem dlaczego zjadłam, no ale cóż, powiedzmy, że to taki mały grzeszek przed prawdziwą dietą, tak, tak, usprawiedliwiaj się dalej.;p
Co do musu "czekoladowego" to istne cudo! Z czekoladą jest mało związane, a jest mega zdrowe, strasznie zapycha, słodkie, szczególnie wtedy kiedy mamy ochotę właśnie na coś słodkiego, a więc jest tam kasza jaglana, masło migdałowe(po prostu zblenderowane migdały), miód i karob. Przeeecudowne!

Jedna z Was pytała mnie co to takiego co piję, chodzi o czystek. Załączam w linku gdzie sobie możecie sobie przeczytać. http://hpba.pl/odzywianie/koktajle/czystek-herbata-ziolowa-2/ 
Naprawdę polecam, lepsze samopoczucie no i ogólnie odtruwa się cały organizm, wartoo.:D

No to chyba tyle, jutro postaram się napisać dokładny plan diety, a teraz lecę Was odwiedzić!

Trzymajcie się! :*






3 komentarze:

  1. Akurat na śniadanie można jeść coś niezbyt zdrowego, bo na 100% to spalisz w ciągu dnia ;) Ładny bilans, oby tak dalej :)
    Też mam w domu czystek ale go nie piję, kiedyś próbowałam to po paru dniach pogorszyła mi się cera- niby to część procesu oczyszczania, ale na co dzień mam całkowicie czystą twarz bez większych niedoskonałości, i nie bardzo mi się to spodobało, dlatego jakoś mnie nie ciągnie by do tego wrócić :D Jak odstawiłam, wszystko się unormowało.
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ci idzie. Trzymam kciuki i powodzenia =]

    OdpowiedzUsuń
  3. waga spada bilans ponizej 1000 :) wszystko na dobrej drodze, oby tak dalej ! ;) Odświerz dane na pasku po prawej bo są niektualne ;)

    pozdrawiam
    http://subtelny-motyl.blogspot.dk

    OdpowiedzUsuń