piątek, 27 czerwca 2014

1 dzień.

Hej, na początek chciałam Wam podziękować za wszystkie motywujące komentarze. Nie spodziewałam się, że ledwo co założe bloga już znajdę wsparcie, dlatego dziękuję z całego serducha! Jesteście wspaniałe!

Hmmm, ogólnie miło spędziłam dzień. Koniec roku, wakacje! Lubie wakacje, ale też lubię chodzić do szkoły, choćby dla rozrywki. Reszte dnia przesiedziałam w domku z moją rodzinką. Od kiedy urodziła mi się siostra wolę siedzieć w domu niż gdzieś wychodzić, co bardzo mi się podoba.
Z dietą dobrze, wspaniale się czuję, to Wy mnie tak motywujecie! HSGD zaczyna się od poniedziałku, ale dla mnie czekanie do poniedziałku to za długo, dlatego korzystam jakby z dnia 5, choć to mój pierwszy. Takie czekanie skończyłoby się obżarstwem, a do tego nie mogę dopuścić, w końcu mam być szczupła!

Bilans:
-Śniadanie: placuszki bananowe (200), kawa z mlekiem(20)
-II śniadanie: dwie kromki chleba z masłem(200)
-Obiad: filet z kurczaka(150) + marchewka(nie wliczam), kawa z mlekiem(20)
-Podwieczorek: truskawki(nie wliczam), kawa z mlekiem(20)
-Kolacja: jogurt(100), 2,5 wafla pszenno-ryżowego(50)

Razem: 760 kcal/950 kcal

A teraz zaczynam czytać Women's Health, który dzisiaj wyszedł. W tym czasie słuchając może Lany(?). Ostatnio bardzo ją polubiłam.
+ Co do placuszków bananowych to bardzo polecam nie są aż tak kaloryczne (banan+jajko), a są przede wszystkim pyszne i dają mega uczucie sytości. Odchudzanie też może być wspaniałe i pyszne!:) Poniżej załączam zdjęcia.

Trzymajcie się i powodzenia!:*




4 komentarze:

  1. Bardzo ładny bilans, zdrowo, tak trzymaj :)
    Zaciekawiłaś mnie tą gazetą: można ją kupić w każdym kiosku czy raczej nie jest ogólnodostępna? Poczytałabym sobie, chyba jutro polecę jej poszukać :D
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej w każdym, znajdziesz ją nawet w supermarkecie.:D Jest taka leciutka, w sam raz na wieczory.
      Dziękuje, też się trzymaj.:*

      Usuń
  2. Mmm aż mi smaka zrobiłaś na te pyszności ze zdjęć ;3 Super Ci idzie, myślę, że nie powinnaś mieć problemu z przejściem przez HSGD :D Tak trzymaj, oby tak dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już przechodzilam pare razy HSGD, ale zawsze jakoś zawalalam, ale teraz czuję, że mi się uda i będzie pięknie! Dziękuję też sie trzymaj.:*

      Usuń