piątek, 5 września 2014

3.

Hej!

Wczorajszy dzień spędziłam na zakupach, także bardzo dobrze, kupiłam sobie nowe spodnie.
Bilans w normie, jakoś 600kcal, z czego 200 zajmowała kawa.

Hmmm, raz jest lepiej, raz gorzej. Postanowiłam, że zrobie sobie przerwę od bloga na tydzień/max.dwa. Nie chcę, żebyście czytały użalanie się, nie chcę zebyście widziały mnie nie w humorze. Chce być dla Was osobą, która jest zawsze pełna optymizmu, chcę Was mobilizować, chcę się dzielić szczęsciem, więc myślę, że zrozumiecie.

Pomimo braku postów, będę Was odwiedzać i zostawiać miłe słowa w komenatrzach.

Trzymajcie się i nie poddawajcie!


Do zobaczenia.

4 komentarze:

  1. Taka przerwa niekiedy jest potrzebna i może pomóc, także mam nadzieję, że tak będzie w Twoim przypadku. Wrócisz pełna optymizmu, pozytywnej energii, być może jeszcze silniejsza.
    Chude, będziemy chude!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia i czekamy na Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. /ja z kolei bez bloga nie dawałam sobie rady, więc wracam ze zdwojoną siłą. Pisać będę codziennie. Pewnie same bilanse, ale za miesiąc muszę być pare kilo chudsza!
    Trzymam za Ciebie kciuki kochana! Nie poddawaj się i pamiętaj, że wierzę w Twój sukces!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że przerwa Ci dobrze zrobi. Nie mogę się doczekać jak wrócisz taka radosna i pełna optymizmu jaką Cię pamiętam. Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń