niedziela, 17 sierpnia 2014

12.

Hej!

Pozytywna energia mnie nie opuszcza, jest naprawdę dobrze! Niedawno wróciłam z rolek, 10.07 km, co daje 311 kcal. Rolki to moja dzisiejsza aktywność, o tak! Jeszcze byłam na spacerku 2.82km co daje spalonych 123 kcal, więc genialnie.:D Nie wiem skąd się bierze u mnie tyle pozytywnej energii, ale to jest aż nie do opisania. Uwielbiam takie dni!

Bilans:

Śniadanie:
-płatki z mlekiem(200)
II śniadanie:
-kawa(20)
Obiad:
-ryż(75)
-filet z kurczaka z grilla(130)
-warzywa na patelni (cukinia+seler naciowy+papryka+pomidor)
-kawa(20)
Kolacja:
-płatki z mlekiem(280)

Razem: 725kcal
+spalone: 311kcal rolki
               123kcal spacer
razem: 434kcal

Znów malutko, ale nie podliczam w dzień tylko przy pisaniu bilansu, no ale trudno. :D

Eva Lee, nie ważę się, ale zmierzyłam się niedawno i jakoś niedługo sprawdzę czy jakieś zmiany.:D

Lecę Was odwiedzić.

Powodzenia!:*

7 komentarzy:

  1. Aż miło czytać o takiej pozytywnej energii, inspirujesz ;*
    idzie Ci świetnie oby tak dalej, pozdrawiam i będę wpadać.

    OdpowiedzUsuń
  2. I tego właśnie się spodziewałam, nie zawodzisz ^^ Jesteś motywacją i przykładem dla innych. Czekam na wymiary, na pewno lecą w dół :D Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  3. serio, u ciebie jest ostatnio tak sympatycznie, sama przyjemność cię czytać! i jeszcze tak super ci idzie! pielęgnuj ten stan i niech trwa, trwa, trwa. faktycznie, dzisiaj miałam sporo treningu silnej woli. nie zawsze też udaje mi się nie przekraczać planowanej ilości jedzenia, ale nad wszystkim pracuję. trzymaj się, kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo motywujesz!
    Dziękuję <3
    A z wymiarów pewnie duużo poleci ;)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tutaj pierwszy raz, i dodaje do obserwowanych :)
    Bilans piękny i zazdroszczę tylu km na rolkach. Ja osobiście nie potrafię utrzymać równowagi, więc już jakiś czas temu sobie odpuściłam ten sport :)
    buziaki, i nie poddawaj się ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. aż miło się czyta, gdy ktoś ma tyle energii i aż czuć ją podczas czytania :) miałaś bardzo aktywny dzień, a bilans też bardzo dobry. oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jak pozytywnie! Cieszę się, że tak dobrze się trzymasz. A te 12 dni zielonych na bocznym pasku jest niezmiernie inspirujące. Tak trzymaj i nie zmieniaj swojego myślenia :*

    OdpowiedzUsuń