poniedziałek, 7 lipca 2014

11 dzień.

Hej kochane, wybaczcie, że tak późno piszę, ale jakoś nie mogłam znaleźć czasu. Dzień minął genialnie, jak to zawsze zresztą. Z dietą wszystko ok, z humorem też. No może mogłoby być trochę chłodniej, takie upały sprawiają, że nie chcę mi się nic robić, no ale wszystkiego nie można mieć.
Założyłam dziś sukienkę! Czułam się bardzo pewnie i podobałam się sobie.
Byłam na angielskim, miło jak zawsze.
W sumie to już nie wiem co pisać, to z powodu zmęczenia,weszłam szybko na lapka napisać posta, pooglądać Wasze blogi i spać. Nie będę już Was zanudzać.

Bilans:

Śniadanie:
-placuszki bananowe(200)
-kawa(30)
II śniadanie:
- kanapki (260)
-kawa (30)
Obiad:
-trochę kalafiora(30)
-kawa (30)
Kolacja:
-3/4 jogurtu(90)
-kanapka z masłem i szynką(150)

Razem: 820/900
190 kcal spalone na rowerze

Dziś bilans wyszedł wspaniały, nie chcę jeść połowy z tych 900. Po to jestem na HSGD i mam takie limity, żeby się ich trzymać.

Lecę Was odwiedzić. Trzymajcie się kochane.:*

 P.S. Któraś z Was ponawiała pytanie o tą stronę z perfumami dziś już nie napiszę, bo nie pamietam, a nawet nie mam się kogo spytać, ponieważ wszyscy śpią. Jutro postaram się napisać.




6 komentarzy:

  1. co to za placuszki bananowe? Mogę prosić o przepis???
    Bilans świetny! Nie mogę się doczekać aż zaktualizujesz swoje nowe osiągnięcia!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Placuszki bananowe składają się po prostu z banana i 2 jajek. Banana dusimy widelcem i mieszamy z jajkami. Następnie smażymy takie małe placuszki na patelni, ja osobiście smaże na oliwie i z oliwek.:) Jeśli chcesz zobaczyć zdjęcie to zobacz w wpisie: 1 dzień.:)

      Usuń
    2. widziałam widziałam jak tylko wrzuciłaś je do tamtego postu. Już wtedy mnie zainteresowały. Wyglądają pysznie!
      Jeszcze tylko jedno pytanie.
      Ile ich zjadasz, że kaloryczność wychodzi 200?

      Usuń
    3. Jak pewnie wiesz ma HSGD nie wlicza sie owocow no i ja tak symbolicznie to robie i mocno na oko. 2 jajka-120kcal, troszkę oliwy no i caly banan po prostu uzupelniam do 200, ale jesli wliczasz owoce ta kaloryczność pewnie z 2 jajek i jednego banana z oliwka wynosilaby 250/300.:)

      Usuń
    4. suuuper, dzięki za informacje. Będę robić jutro na śniadanie! i wezmę też na wynos :)
      Ponieważ owoce i warzywa, to główny składnik mojego pożywienia, tak też liczę je normalnie w bilansie : )

      Usuń
  2. Świetny bilans i masz całkowitą rację z limitami. Tak trzymaj! :*

    OdpowiedzUsuń