poniedziałek, 21 lipca 2014

25 dzień.

Hej!
Dzień całkiem fajny, mam dobry humor, więc z pewnością wspaniały! Byłam na angielskim, nawet spoko. Potem sobie poszłam na spacer z przyjaciółką,obgadałyśmy tyle spraw. Lubię takie spacery, szczególnie z osobą, z którą mogę o wszystkim porozmawiać.
Wiecie co? Chyba widzę efekty, naprawdę. Wydaję mi się, że mam szczuplejsze nogi, większa jest przerwa pomiedzy udami. Cieszę się! Mam jeszcze 8 dni, a to kupa czasu!
Jutro jadę na 99 procent na zakupki jakieś. Może akurat coś fajnego dla siebie znajde. Oby!
Bilans całkiem, całkiem.:D

Bilans:

Śniadanie:
-ciemna bułka z dżemem morelowym własnej roboty (300)
II śniadanie:
-lód Oreo(110)
-kawa(20)
Obiad:
-rosół(150)
Kolacja:
-płatki z mlekiem(280)

Razem:  860kcal/900kcal
+ jazda na rowerze,spalone: 181 kcal
   spacer,spalone: 228kcal
razem: 409kcal


Lecę Was odwiedzić.
Powodzenia.:*

3 komentarze:

  1. To świetnie, że widzisz jakieś efekty- to najważniejsze ;) Robisz sobie zdjęcia? W sensie nogi, brzuch etc? Wtedy najlepiej zauważyć jakiś progres- sama praktykuję i polecam ;>
    Ładny bilans, do tego spaliłaś prawie połowę, więc jest super ;D Udanych jutrzejszych zakupów, trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie, ze czujesz efekty, to w koncu najwazniejsze :) trzymaj sie kochana i chudnij :*

    OdpowiedzUsuń
  3. No no jestem dumna ^^ Dajesz sobie nieźle radę, oby tak dalej ;* Udanych zakupów, trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń