piątek, 18 lipca 2014

21 dzień/22 dzień

Hej!
Przepraszam,że ani nie napisałam, ani Was nie odwiedziłam, ale cały czas nie mam czasu, pomimo, że są wakacje. A to robię to, a to idę tam i tak zapominam.
Wczorajszy dzień bardzo miło, byłam na angielskim. Bilans malutki, ponieważ 510/950. Jakoś nie miałam ochoty jeść, czego efekty są w dzisiejszym dniu, ale spoko, nie zawaliłam.:D

Dzisiejszy dzień równie wspaniały, godzinkę temu wróciłam z Zumby, wykąpałam się i w końcu znalazłam czas na bloga. Muszę przyznać,że się wkręciłam w to, to jest wspaniałe. Od razu po tym czuję się lepiej, daję mi tyle pozytywnej energii. Hmm, dziś mnie bardzo kusi do jedzenia, to właśnie ten efekt wczorajszego bilansu, ehh, ale jakoś się zmieściłam. Ledwo, bo ledwo, ale jest.

Bilans:

Śniadanie:
-1.5 jajka (90kcal)
-kromka chleba z masłem(100)
II śniadanie:
-lód Magnum(260)
Obiad:
-łosoś (200)
-sałatka(50)
Kolacja:
-płatki z mlekiem(290)

Razem:990kcal/1000kcal
+spalone Zumba ok. 500kcal

Usunęłam w końcu weryfikację obrazkową, tak jak prosiłyście!:)

Co do ważenia, na pewno się zważe, ale jestem w trakcie okresu, więc same rozumiecie.:D

Lecę Was w końcu odwiedzić.
Trzymajcie się, kochane.:*

4 komentarze:

  1. super ze chodzisz na ta zumbe ^°^ sama tez lubie na nia chodzic :D
    dziekuje za ta weryfikacje :** bardzo mi ulatwilas komentowanie twoich postow <333
    trzymaj sie :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego ja nie miałam Cię w Obserwowanych? No cóż, już naprawiłam ten błąd :P
    Bilanse masz świetne, oby tak dalej.
    PS. Na czym polega zumba?
    Pozdrawiam =]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zumba polega na takich ruchach z fittnesu, ruchach samby, ogólnie takie tańce latynoamerykańskie i to wszystko jest przy głośnej i energicznej muzyce. Jest to meeega przyjemne, a na dodatek pali się mnóstwo kalorii. :) Jeśli możesz się wybrać, to idź, nie pożalujesz! :D

      Usuń
  3. Bardzo się cieszę, że Ci się spodobało, najważniejsze żeby wysiłek fizyczny dawał radość ^^ Bilans i tak dobry, świetnie Ci idzie. Oby tak dalej, trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń